תקנון האתר

מדיניות הפרטיות ותקנון החברה

אנו ב-Medical  Care  מחויבים להגן על פרטיותכם. אנו אוספים משתמשים נתונים אישיים רק לצורך אספקת השירותים שלנו ושיפור חווית המשתמש. אנו לא משתפים נתונים אישיים עם צדדים שלישיים ללא הסכמתכם המפורשת.

מידע שאנו אוספים:

  • מידע שאתם מספקים לנו: שם, כתובת דוא"ל, כתובת משלוח, מספר טלפון ומידע תשלום.
  • מידע שאנו אוספים באופן אוטומטי: כתובת IP, דפדפן אינטרנט ומערכת הפעלה, פעילות באתר, וקבצי עוגיות.

שימוש במידע:

  • אנו משתמשים במידע שאנו אוספים כדי לספק לכם את השירותים שלנו, לעדכן אתכם על מוצרים ומבצעים חדשים, ולשפר את חווית המשתמש.
  • אנו עשויים להשתמש במידע שאנו אוספים לצורך ניתוח סטטיסטי ויצירת פרופילים אנונימיים.
  • אנו לא משתפים נתונים אישיים עם צדדים שלישיים ללא הסכמתכם המפורשת.

אבטחת מידע:

  • אנו נוקטים באמצעי אבטחה קפדניים כדי להגן על המידע האישי שלכם מפני גישה לא מורשית, שימוש לרעה וחשיפה.
  • אנו משתמשים בטכנולוגיות הצפנה מתקדמות ומגבילים את הגישה למידע אישי לעובדים מורשים בלבד.

זכויותיכם:

  • יש לכם זכות לעיין במידע האישי שלכם, לתקן אותו ולמחוק אותו.
  • יש לכם זכות לדרוש מאיתנו להפסיק להשתמש במידע האישי שלכם.
  • יש לכם זכות להגיש תלונה לרשות הגנת הפרטיות אם אתם סבורים שהפרנו את זכויותיכם.

עוגיות:

  • אנו משתמשים בקבצי עוגיות כדי לשפר את חווית המשתמש באתר שלנו.
  • קבצי עוגיות הם קבצים קטנים המאוחסנים במחשב שלכם כאשר אתם מבקרים באתר אינטרנט.
  • אנו משתמשים בקבצי עוגיות כדי לזכור את העדפותיכם, לעקוב אחר פעילותכם באתר ולספק לכם פרסום מותאם אישית.
  • ניתן לחסום קבצי עוגיות בהגדרות הדפדפן שלכם.

שינויים במדיניות הפרטיות:

  • אנו עשויים לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת.
  • אנו נעדכן אתכם בכל שינוי במדיניות הפרטיות באמצעות הדואר האלקטרוני או באתר האינטרנט שלנו.

פנייה אלינו:

  • אם יש לכם שאלות בנוגע למדיניות הפרטיות שלנו, אנא צרו איתנו קשר באמצעות הדואר האלקטרוני 
    info.medical.care74@gmail.com

תודה לכם על שהשתמשתם בשירותים שלנו!


משלוח לנקודת חלוקה:
זמן אספקה: 5-14 ימי עסקים.
עלות: 19 שח

משלוח עד הבית:
זמן אספקה: 4-12 ימי עסקים.
עלות: 39 ₪.

הערה: זמני האספקה עשויים להשתנות עקב גורמים חיצוניים כמו דואר ישראל או חברת השליחויות. אנו מתחייבים להגעת המשלוח תוך 18 ימי עסקים לכל היותר.

*ימי עסקים הינם ללא שישי שבת וחגים

* עקב המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים של מספר ימים במשלוחי החבילות. אנו עושים כל מאמץ לצמצם עיכובים ולספק את ההזמנות בהקדם האפשרי.

הנחיות לאיסוף מנקודת חלוקה

על הלקוח לאסוף את המשלוח מנקודת החלוקה תוך פרק הזמן שצויין בהודעת ה-SMS או במייל שנשלח. אי-איסוף המשלוח יגרור החזרת החבילה לאחד ממחסנינו בחו"ל. אנו לא אחראים על תהליך זה, ולכן על הלקוח לדאוג לאיסוף החבילה במועד.

* ביטול עיסקה לאחר שחבילה לא נאספה מנקודת איסוף או חוסר מענה לשליח והוחזרה למחסן - נזכה את הלקוח ונחייב דמי החזרה בסך 39₪

* משלוח חוזר ללקוח עקב חוסר מענה או טעות בפרטים שהוקלדו באתר יחול תשלום של 39₪

במידה והחבילה הוחזרה למחסנים שלנו:

  • נבצע זיכוי ללקוח באמצעי התשלום, בניכוי 5% מעלות ההזמנה.
  • לחילופין, נשלח את החבילה מחדש על פי בקשת הלקוח.




מדיניות ביטול והחזרה - Medical Care

תודה שבחרת לרכוש באתר שלנו! במקרה שתרצה לבטל את העסקה שביצעת, אנו מציעים מדיניות החזרה של 14 יום, כמפורט להלן:
החזרה של 14 יום

יש לך 14 ימים לאחר קבלת הפריט לבקש החזרה.
הלקוח הוא האחראי לתשלום דמי המשלוח להחזרה.

הליך ביטול והחזרה

לאחר ביצוע ההזמנה, לא ניתן לבטל את העסקה עד קבלת המוצר.
אם תרצה להחזיר מוצר או להחליף מידה, אנא שלח לנו את המוצר בדואר ישראל.

חשוב לדעת:

יש לוודא שהמוצר מוחזר במצב תקין ובאריזתו המקורית.
יש להגיש בקשה להחזרה באמצעות דוא"ל: info.medical.care74@gmail.com.
תהליך החזרת פריטים שנשלחו ללא בקשה מראש לא יתקבל.

מדיניות ביטול והחזרה - Medical Care

תודה שבחרת לרכוש באתר שלנו! במקרה שתרצה לבטל את העסקה שביצעת, אנו מציעים מדיניות החזרה של 14 יום, כמפורט להלן:

החזרה של 14 יום

  • יש לך 14 ימים לאחר קבלת הפריט לבקש החזרה.
  • ההחזרה תתבצע על ידי שליחת החבילה בדואר ישראל לכתובת שתינתן ללקוח
  • חלק מהמוצרים נשלחים ישירות מהמפעלים שלנו בחו"ל, ולעיתים הלקוח יצטרך לשלוח את המוצר ישירות למפעל.
  • הלקוח הוא האחראי לתשלום דמי המשלוח להחזרה.
  • לאחר קבלת המשלוח אצלנו ובדיקתו - יבוצע החזר כספי או החלפה, לפי בקשת הלקוח

    הליך ביטול והחזרה

    • לאחר ביצוע ההזמנה, לא ניתן לבטל את העסקה עד קבלת המוצר.
    • אם תרצה להחזיר מוצר או להחליף מידה, אנא שלח לנו את המוצר בדואר ישראל.

    חשוב לדעת:

    • יש לוודא שהמוצר מוחזר במצב תקין ובאריזתו המקורית.
    • יש להגיש בקשה להחזרה באמצעות דוא"ל: info.medical.care74@gmail.com.
    • תהליך החזרת פריטים שנשלחו ללא בקשה מראש לא יתקבל.

    החזרת הזמנה

    אם ברצונך להחזיר את ההזמנה, גש לנקודת החזרות הקרובה והנח את החבילה עם מדבקת ההחזרה שנספק.

    • זיכוי: יינתן לאחר קבלת ההחזרה ובדיקת תקינות המוצר.
    • במשלוחים מהירים, אין החזר על דמי המשלוח, וההחזר יינתן רק על עלות המוצר בניכוי 5% דמי סליקת אשראי.

    זכאות להחזרה

    כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט חייב להיות:

    • במצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש, עם תגים ובאריזתו המקורית.
    • יש להציג קבלה או הוכחת רכישה.

    נזקים ובעיות

    אם קיבלת מוצר פגום או לא נכון, פנה אלינו מיד עם קבלתו, כדי שנוכל לתקן את הבעיה.

    חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה

    לא ניתן להחזיר את הפריטים הבאים:

    • מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים).
    • מוצרים מותאמים אישית.
    • מוצרי טיפוח אישי.
    • פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.

    החלפות

    הדרך המהירה להחליף מוצר היא להחזיר אותו ולבצע רכישה נפרדת עבור המוצר החדש.

    החזרים

    לאחר שנקבל ונבדוק את ההחזרה שלך, נודיע לך אם ההחזר אושר. אם יאושר, תוכל לצפות להחזר לאמצעי התשלום המקורי תוך 10 ימי עסקים.

    אם חלפו יותר מ-30 ימי עסקים מאז שאישרנו את החזרתך, צור איתנו קשר בכתובת: info.medical.care74@gmail.com.

    ביטול עסקה לאחר אישור ההזמנה

    לא ניתן לבטל עסקה לאחר אישור ההזמנה.

    לשאלות נוספות:
    אל תהסס לפנות אלינו בכתובת: info.medical.care74@gmail.com.

    Medical Care כאן כדי להבטיח לך חווית קנייה בטוחה ונוחה.



    זיכוי: יינתן לאחר קבלת ההחזרה ובדיקת תקינות המוצר.
    במשלוחים מהירים, אין החזר על דמי המשלוח, וההחזר יינתן רק על עלות המוצר בניכוי 5% דמי סליקת אשראי.

    זכאות להחזרה

    כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט חייב להיות:

    במצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש, עם תגים ובאריזתו המקורית.
    יש להציג קבלה או הוכחת רכישה.

    נזקים ובעיות

    אם קיבלת מוצר פגום או לא נכון, פנה אלינו מיד עם קבלתו, כדי שנוכל לתקן את הבעיה.
    חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה

    לא ניתן להחזיר את הפריטים הבאים:

    מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים).
    מוצרים מותאמים אישית.
    מוצרי טיפוח אישי.
    פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.

    החלפות

    הדרך המהירה להחליף מוצר היא להחזיר אותו ולבצע רכישה נפרדת עבור המוצר החדש.
    החזרים

    לאחר שנקבל ונבדוק את ההחזרה שלך, נודיע לך אם ההחזר אושר. אם יאושר, תוכל לצפות להחזר לאמצעי התשלום המקורי תוך 10 ימי עסקים.

    אם חלפו יותר מ-30 ימי עסקים מאז שאישרנו את החזרתך, צור איתנו קשר בכתובת: info.medical.care74@gmail.com.
    ביטול עסקה לאחר אישור ההזמנה

    לא ניתן לבטל עסקה לאחר אישור ההזמנה.

    אחריות על סוליה נגד החלקה

    חשוב לנו שתהיו מרוצים מהמוצרים שלנו, ואנחנו משקיעים בטכנולוגיה מתקדמת ליצירת סוליות נגד החלקה המותאמות לתנאי עבודה שונים.
    עם זאת, אנו רוצים להבהיר כי אין אפשרות להבטיח 100% יעילות בתנאים מסוימים, כמו משטחים המכוסים בשמן או מים בכמות משמעותית.

    למרות שהסוליות תוכננו לספק יציבות מרבית, יש לשמור על משנה זהירות בעת עבודה בסביבות רטובות או שומניות.
    האחריות שלנו אינה מכסה החלקות במקרים אלה.

    אנו ממליצים לשים דגש על בטיחות ולפעול בהתאם לתנאי השטח.
    תודה על ההבנה, ואנו כאן לכל שאלה או הבהרה!


    לשאלות נוספות:
    אל תהסס לפנות אלינו בכתובת: info.medical.care74@gmail.com.

    Medical Care כאן כדי להבטיח לך חווית קנייה בטוחה ונוחה.